آموزش نامه نگاری اداری یقینا یکی از موثرترین روش هایی است که انسان ها می توانند با یکدیگر از طریق آن ارتباط برقرار کنند.

در واقع همانطور که بارها به این امر اشاره کرده ایم ، انسان ها شیوه های مختلفی از ارتباط را در جهان حاضر تجربه می کنند و هر کدام از این شیوه های ارتباط خود فلسفه ای دارند و مزایا و معایبی دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند.

از این میان ارتباط نوشتاری ، یعنی همان نامه نگاری موثرترین شیوه و همچنین پر مزیت ترین شیوه ای است که می توان با آن ارتباط برقرار کرد و منظور را با آن به دیگران تفهیم کرد.

پیش از اینکه ما بخواهیم به بحث نامه نگاری اداری رجوع کنیم و آن را با تمامی اصول های مورد نیاز برای نوشتن نامه ی اداری بررسی کنیم ، ترجیح می دهیم که مروری داشته باشیم به شیوه های مختلف ارتباط گیری در جهان مدرن.

تا بتوانیم اثبات کنیم و به این نتیجه دست پیدا کنیم که نامه نگاری به جد یکی از موثرترین راه ها و شیوه های موجود در جهان است که انسان می تواند از طریق آن ارتباط برقرار کند و راه های ارتباطی خویش را به بهترین شکل ممکن با دیگرانی که در اطراف او هستند ، پایه ریزی کنند.

نخستین مقوله ای که در باب ارتباط باید بگوییم این است که تمامی راه های ارتباطی جهان مدرن و هر آنچه که درون آن وجود دارد از یک اصل پیروی می کند و این اصل ، مهارت ارتباطی است.

منبع:

https://mohamadrezateimouri.com/how-do-business-writing-work/