امکان ثبت اسناد حسابداری مانند تعریف انواع سند حسابداری، سرفصل های مختلف، تعریف مرکز هزینه ها، ثبت فاکتور و اسناد به صورت قراردادی میباشد.
امکان ثبت پروژه ها به صورت بایگانی اطلاعات پروژه ها، ثت اسناد پروژه ها، گروه بندی میباشد.
امکان ثبت مشتریان و قرارداد ها به شکل بانک اطلاعاتی جامع، گروه بندی مشترک و افزودن نماینده به صورت مجزا، بایگانی قراردادها، ثبت پیوست و صورتجلسه و متمم ها و پرداختی میباشد.
به طور کلی وظیفه اتوماسیون های آنلاین و رایگان طبق قوانین که صاحبین کسب و کار و شرکت ها تعریف میکنند، وظایف را جایگزین میکند. این سیستم های اتوماسیون اداری جهت انجام ساماندهی و انجام فرایندهای سازمانی و اداری به کمک منابع انسانی میکند.
منبع:
https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1211212-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%8